Current track

Title

Artist

Current show

AFTERNOON ACTION

12:00 18:00

Current show

AFTERNOON ACTION

12:00 18:00

 


Givenchy si Hepburn

Written by on July 24, 2021

Originalul designer si muza lui actrita au definit timp de 40 de ani o relatie care a devenit un standard de aur pentru aproape fiecare brand care se respecta.

,,Ale lui sunt singurele haine in care sunt eu insami. Este mai mult decat un couturier, este un creator de personalitate”, Audrey Hepburn despre Hubert de Givency.

Pentru ca povestea dintre Hubert de Givency si Audrey Hepburn precede timpul. A durat aproape jumatate de secol, 40 de ani, si a devenit un standard pentru aproape fiecare brand care se respecta.

Givenchy si Hepburn s-au cunoscut inainte ca oricare dintre ei sa fie cu adevarat faimos – designerul isi deschisese de curand casa de moda iar primul ei film major inca nu fusese lansat. S-au lipit unul de celalalt prin sapte filme, din 1954 pana in 1987. El a facut nu doar rochia alba pe care a purtat-o pentru a castiga Oscarul pentru cea mai buna actrita in 1954 (“Roman Holiday” ) dar a realizat si rochia ei de mireasa (pentru a doua casatorie, cu Andrea Dotti).

Cand Givenchy si-a prezentat parfumul, L’Interdit, in 1957, Hepburn era imaginea acestuia pentru ca el a facut-o pentru ea, nu pentru ca ar fi fost fost platita.

Cand femeile cumpara Givency, ele fac o investitie pe termen lung in eleganta. Pe masura ce colegii lui Hubert au devenit cunoscuti pentru simbolurile lor – perlele si cameliile Chanel, jacheta New Look si Bar ale lui Dior – el este si a fost intotdeauna cunoscut pentru Muza Sa .

Desigur, a imbracat mai multe doamne celebre, nu doar pe Hepburn. Fie si doar daca ar fi sa amintim pe Jackie Kennedy, Grace Kelly si Elizabeth Taylor. Insa relatia sa cu Audrey era deasupra tuturor.

Poate ca e imposibil sa recreezi ceea ce au avut timp de 40 de ani impreuna Givency si Hepburn. Lumea digitala se misca prea repede, atentia oamenilor se pierde rapid, vedetele nu mai au nici o atractie mistica pentru nimic. Si nici un individ sau marca nu vrea sa fie atat de dependent de celalalt, intr-un fel cu totul si cu totul special. Poate ca totul e doar istorie.

Dar relatia lor a fost o relatie care a avut continut. Si chiar si astazi, mai ales astazi, continutul conteaza.


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *